Reviews Reviews

Keurmerken Keurmerken

Meest gestelde vragen over webwinkel starten


Hoe kan ik de webwinkel aanvragen?

Via het contactformulier kunt u ons uitnodigen voor een persoonlijk gesprek. Tijdens dit gesprek maken we een planning en beantwoorden we uw vragen. Normaal gesproken kunnen we binnen 2 weken een complete webwinkel afleveren inclusief het nieuwe design (zonder uniek design kan dit zelfs binnen 5 werkdagen)

Hoe verloopt de betaling?

Voor de huur van het webwinkelsysteem ontvangt u een factuur per email, deze moet binnen 14 dagen voldaan zijn.
De betaling van de overige producten/diensten worden in de webwinkel afgerekend of via een factuur.(kan afwijken per product/dienst).

Extra kosten?

Er komen geen extra vaste kosten bij. De enige extra kosten zijn de transactiekosten. De transactie kosten zijn per betalingsmethode wisselend en is afhankelijk van de omzet en/of gemaakt afspraken. Bekijk de overzichtslijst
Indien een andere betaalprovider interessanter voor u is kunnen wij die ook koppelen.
Het huurbedrag is incl. hosting & domeinnaam.
De vermelde prijzen zijn excl. BTW.

Wat is het dataverkeerlimiet?

Wij stellen geen harde limiet aan dataverkeer, maar hanteren een fair-user-policy (zoals bijna iedere Belgische internet provider). Dit houdt in dat wanneer het dataverkeer vele malen meer is dan de gemiddelde webwinkel, wij in overleg gaan met de betreffende eigenaar voor een upgrade van het pakket voor een meerprijs van een paar euro per maand. U moet hierbij denken aan limieten boven de 10GB webspace en 15GB dataverkeer.

Wat is de opzegtermijn?

Indien u graag wil stoppen met de webwinkel dan dient u schriftelijk op te zeggen, rekeninghoudend met een opzegtermijn van 1 maand.

Wordt de domeinnaam mijn eigendom?

Ja, de domeinnaam wordt geheel uw eigendom, indien u zelf al een domeinnaam heeft dan zorgen wij voor de verwijzing naar uw webwinkel.

Heb ik een hostingpakket nodig?

Neen, bij het abonnement zit de huur van onze server inbegrepen, U hebt dus geen extra hosting nodig, ook niet voor uw email.

Wat is de minimale looptijd?

De minimale looptijd van het contract is 12 maanden, daarna wordt deze telkens, zonder tegenbericht, stilzwijgend voor 1 maand verlengd.

Wordt de webwinkel mijn eigendom?

Neen, het systeem wordt geleverd in bruikleen. De database die u opbouwt is wel uw eigendom. Deze database kan altijd overgenomen worden naar een eigen webshopsysteem. Dit webshopsysteem geeft u daarnaast de mogelijkheid om de webwinkel over te nemen zodat deze uw eigendom wordt.

De webwinkel is wel geheel in te richten naar uw wens, we kunnen maatwerk leveren en het design kan gewijzigd worden wanneer u dat wenst.

Wat is bij de prijs inbegrepen?

Inbegrepen bij de huur zijn onze diensten voor:

  • Het webwinkelsysteem
  • Design van uw webwinkel
  • Domeinnaam registratie
  • Hosting met emailadressen
  • Veiligheidsupdates van het webshop- en betalingssysteem
  • Uitleg over het systeem
  • Advies over uw marketingstrategie
  • Aanmelding en koppeling bij de betalingsproviders
  • Aanmelding en koppeling met Sendcloud (vervoerders oa: Bpost, DPD, Kiala)
  • Volledige 24/7support

Worden er backups gemaakt?

Iedere dag worden er meerdere backups gemaakt van uw database. Deze backup kan gebruikt worden in noodgevallen indien uw eigen backup niet voldoet. Via het administratie paneel kunt u zelf uw backups beheren.

Wat moet ik nog zelf doen?

Na aflevering van uw webwinkel, dient u zelf nog te doen: producten invoeren, algemene instellingen naar eigen wens instellen, regelmatig backups maken voor uw eigen beheer en natuurlijk uw bestellingen verwerken.

Hoe kan ik extra modules/diensten bestellen?

Maak uw keuze en klik op de koopknop, via de kassa kunt u afrekenen en na ontvangst van uw betaling nemen wij contact met uw op voor planning van werkzaamheden of voor het maken van een afspraak. Of neem contact op met ons dan zorgen wij voor de levering

Wat is de levertijd van modules/diensten?

Normaal gesproken leveren wij de dienst of product binnen 5 werkdagen.
Indien er vertragingen kunnen optreden, laten wij u dit direct weten.

Waar kan ik de voorwaarden vinden?

Klik hier

 

Staat uw vraag hier niet bij?

Kijk verder bij onze helpdesk